duminică, 15 octombrie 2017

Piersic alb

Am mâncat piersici albe, târzii, de la vecina Ionica. Ne-au plăcut extraordinar de mult! Sunt mici, dar extrem de parfumate, zemoase, minunate!
Plus că fiind un soi atât de târziu, putem avea piersici la final de septembrie...

Ionica ne-a spus că ea a prins piersicii albi din sâmburi. Aşa că am păstrat şi noi sâmburii, 19 la număr, şi, după ce i-am ţinut câteva zile în apă, i-am pus aşa: 4 în două ghivece, în casă; ceilalţi, în 4 cuiburi, azi, în grădină.
Din atâtea încercări, sper că vom avea măcar un pom producător de fructe.



3 comentarii:

  1. Am uitat : iti urez sa germineze macar vreo doi samburi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrisesem ceva inainte si am revenit cu urarea, dar vad ca a aparut doar ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu de ce s-a pierdut primul mesaj, îmi pare rău.

      Mulţumesc pentru urare!

      Ștergere