marți, 21 iunie 2016

Nalbă

Prin martie, am pus semințele în pământ, în ghivece, iar la început de aprilie aveam deja mici plăntuțe.
Transferate în grădină, au prins putere. De câteva zile, au înflorit.
(La vecina mea, Elena, sunt puse toate plăntuțele laolaltă și arată ca o tufă. Au înflorit bogat și sunt spectaculoase! La mine, unde am pus fir cu fir, la mică distanță unul de celălalt, parcă nu sunt chiar așa de uimitoare ca la Elena. La anul, le las și eu tufe, îmi plac mult.)
Ce mă bucură este că tot continuă să facă boboci, deci se pare că perioada de înflorire este lungă.





8 comentarii:

  1. superba!! vad ca e alt soi, nu din cea care creste inalta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut și înaltă, grena, la poarta unei vecine. M-am abonat la semințe. :)

      Ștergere
  2. Cred că are o perioadă de înflorire destul de îndelungată. Vai, dar e atît de frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa ! Are flori mai mici, dar pline de farmec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e soiul cu cele mai mici flori din toate nalbele, ca să zic așa. :) Am mai pus răsad de nalbe care fac flori la rând, pe tijă. Deocamdată, nu dau semne de înflorire, dar eu sper.

      Ștergere