vineri, 27 februarie 2015

Lobelia curgătoare

Azi am pus în pământ semințe de lobelia curgătoare (Lobelia erinus). În 14-21 de zile, după cum spune aici, o să răsară.
Acum, urmează partea cea mai grea: așteptarea... :)

Semințele sunt surprinzător de mărunte... 
M-am gândit să le transplantez apoi în două dintre jardinierele suspendate (pe care le-am luat în iarna asta, pe principiul iarna îți iei car și vara, sanie). Sau poate o să le combin cu flori de altă culoare. Am timp destul să mă gândesc la asta.

Evident că Grig, curios ca de obicei, a luat activ parte la această acțiune :)

6 comentarii:

  1. Vad ca activitatea gradinareasca e in fierbere pe multe planuri :) Imi plac noile jardiniere suspendate .

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie îmi plac lobeliile, nu am mai avut demult. Jardinierele sînt splendide!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-abia aștept să răsară, de-abia aștept florile!
      Mulțumesc, Marta!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Haha! Unde e de făcut poze, hop și el!
      Cred că-i plac sesiunile foto. Când se face mare, îl fac fotomodel. :)))

      Ștergere